Pagina wordt geladen ...

RTL-Z programma “How it’s Done” bezoekt Prolution

In het RTL-Z programma “How it’s Done” worden ondernemers in nichemarkten onder de aandacht gebracht. Voor dit informatief programma, waarin een kijkje wordt genomen in de keuken van midden- en kleinbedrijven in Nederland, reist RTL-Z het hele land door om bedrijven in Nederland in beeld te brengen en de ondernemers achter deze succesvolle bedrijven te spreken. 

Deze week heeft RTL-Z een bezoek gebracht aan Prolution in Hoogeveen.

Toegevoegde waarde Prolution

Commercieel directeur en mede-eigenaar van Prolution, Rick de Jong, vertelt in het kort wat de toegevoegde waarde van Prolution is: “Wij onderscheiden ons ten aanzien van andere productiebedrijven omdat wij het totaal concept aan een klant aanbieden”.

Prolution is creatief in het bedenken van oplossingen en helpt graag mee aan de uitontwikkeling van het product van de klant. Samen met de klant maken we de vertaalslag van concept naar totaalproduct. Hierbij houden we uiteraard rekening met raakvlakken tussen elektronica en mechanica. Prolution kan zowel ondersteunen bij de ontwikkeling en het productierijp maken, als de inkoop en productie verzorgen.

Rick: “Het leuke van Prolution is dat wij eigenlijk altijd met nieuwe producten bezig zijn. Ons motto is dat we 80% van de toepassing moeten kunnen begrijpen, beheersen en produceren. Als 20% van het product nieuw en onbekend is, stoten wij graag onze neus om dat te leren. Elk product is grensverleggend, elk product is nieuw en elk project heeft weer een leermoment. Het resultaat is dat we uiteindelijk een product opleveren wat voldoet aan de verwachtingen en dat maakt ons gelukkig”.

Uiteraard horen jullie van ons wanneer de aflevering met Prolution te zien is!

Interview Rick voor How its Done 3D printer

Nieuwsbericht d.d. 25-01-2019

Bekijk portfolio

sitemap | contact | privacy | website ontwerp dotsolutions