Pagina wordt geladen ...

Altijd al een kijkje willen nemen in de keuken van Prolution?

Afgelopen zaterdag 20 juni jl. was het zover: via het RTL-Z programma "How it's Done" konden geinteresseerden een kijkje nemen in de keuken van Prolution. Onze commercieel directeur Rick de Jong vertelt in het kort wat de toegevoegde waarde van Prolution is: “Wij onderscheiden ons ten aanzien van andere productiebedrijven omdat wij het totaal concept aan een klant aanbieden”.

Het doel van "How it's Done" is ondernemers in nichemarkten onder de aandacht te brengen. RTL-Z reist het hele land door om midden- en kleinbedrijven in Nederland in beeld te brengen en de ondernemers achter deze succesvolle bedrijven te spreken. Begin dit jaar was Prolution aan de beurt.

Heb je het programma gemist? Zie hieronder het volledige filmpje.

(27-06-2019)

Bekijk portfolio

sitemap | contact | privacy | zoekmachine optimalisatie dotsolutions